Oferta

OFERTA

Home » Oferta

Wirtualni asystenci to wsparcie dla Ciebie i Twojego biznesu.

Wirtualna asystentka to nowoczesny sposób na obniżenie kosztów działalności dla firm przez outsourcing czasochłonnych, okazjonalnych zadań organizacyjnych i biurowych takich jak research, raporty, rezerwacje, organizacja eventów i wyjazdów, transkrypcje czy tworzenie powtarzalnych dokumentów. Efektywna asystentka zarządu nie musi siedzieć w biurze.

Dla menedżerów i wysokiej klasy specjalistów wirtualna asystentka to możliwość delegowania uciążliwych zadań biurowych takich jak agregowanie danych, organizacja wyjazdu, przygotowanie prezentacji, tworzenie raportów i notatek. Asystentka menedżera to prestiż, lepsza organizacja pracy, odciążenie od wielu zadań i więcej wolnego czasu na rzeczy naprawdę ważne.

Wirtualna pomoc jest nieocenionym wsparciem dla freelancerów i mikroprzedsiębiorców, który muszą się skupić na swoim core business, a nie planują zatrudniać pomocników na stałe. Wirtualny asystent to oszczędność czasu oraz lepsza widoczność w internecie dzięki zleceniu obsługi stron internetowych, blogów i mediów społecznościowych.

Stały kontakt

Jako zlecający jesteś w stałym kontakcie z wykonującym zadanie asystentem. Możesz na bieżąco monitorować pracę i wprowadzać niezbędne zmiany lub poprawki.

Profesjonalizm​

Twój asystent wykona zlecone zdania z najwyższą jakością i w możliwie najkrótszym czasie. Przedstawi ci również postępy pracy i raport z ilości przepracowanych godzin.

Elastyczność

Sam decydujesz jaki pakiet godzinowy chcesz wykupić. Od jednorazowego zadania na kilka godzin po stałą współpracę w formie kilkudziesięciu godzin miesięcznie.

Przykładowe zlecenia:

Przygotowanie raportu opisującego perspektywy i wzrost danego segmentu.

Stworzenie strony-wizytówki opartej o WordPress.

Rezerwacja hoteli, przelotów i przejazdów na zagraniczne targi, przesłanie biletów do wydruku.

Znalezienie warsztatu, który wymieni klocki hamulcowe „od ręki” w trakcie wyjazdu służbowego w obcym mieście.

Określenie listy najbardziej przydatnych szkoleń i warsztatów z danej tematyki, według kryterium ceny, terminu i miejsca.

Cykliczne publikowanie wpisów na zadane tematy, promowanie wpisów w social media.

Przygotowanie „na szybko” prezentacji z wynikami pracy działu na spotkanie z zarządem.

Propozycja kilku wyjazdów zgodnie z założonym budżetem, datami i preferowanymi miejscami.

Zredagowanie i publikacja ogłoszenia wg. założonych parametrów, wstępna selekcja CV, umówienie kandydatów w jednym dniu.

Transkrypcja szkolenia prowadzonego w formie webinara. Tekst można wykorzystać w publikacji.

Umówienie najkorzystniejszego terminu w najbliższym serwisie, np: w godzinach pracy wraz z transportem do/z firmy.

Organizacja i rezerwacja firmowej imprezy: miejsce, catering, atrakcje.

Rozesłanie maila do kontaktów z wizytówek zebranych na targach.

Dokładny plan wyjazdu wakacyjnego, wraz z rezerwacjami atrakcji, restauracji, hoteli i przejazdów.

Propozycja kilku książek beletrystycznych według określonych gustów. Zakup online z dostawą do domu.

Przygotowanie notatki prasowej, rozesłanie do wyznaczonych mediów, monitorowanie publikacji.

Przygotowanie draftu umowy zlecenia, przesłanie umowy do podpisu.

Prowadzenie profilu w różnych social mediach, cykliczne wstawianie wpisów, promocja np: Facebook Ads.

Znalezienie danych kontaktowych do osoby odpowiedzialnej za zakupy u potencjalnego klienta.

Odpisywanie na zapytania mailowe klientów, aktualizowanie produktów, wstawianie nowych przedmiotów.